Cijene na web stranici su informativnog karaktera, molimo da za konačnu/tačnu cijenu i raspoloživost kontaktirate agenciju

ANTALIJA

DIREKTNI CHARTER LETOVI / 28.05. - 27.09.2021.

CJENOVNIK ANTALIJA

Prikazane cijene su informativnog karaktera i zavise od popunjenosti kapaciteta. Za kompletnu i aktuelnu ponudu možete kontaktirati agenciju direktno na:
Sarajevo 033 572-000  ; info@citytravel.ba.
Napomena: Izrada cjenovnika 05.03.2021 prema trenutačnim cijenama iz on-line sistema.

CIJENA UKLJUČUJE

Cijene su važeće do datuma naznačenih u ponudi ili do obustave ranog bookinga ili specijalne ponude od strane hotela.

* Avio kartu na relaciji Sarajevo - Antalija - Sarajevo (direktan charter let u trajanju cca 2h)

* Smještaj u hotelu po izboru iz cjenovnika na bazi 7 ili 9 noćenja sa izabranom uslugom

* Transfer aerodrom - hotel - aerodrom

* Cijene su izražene po osobi u konvertibilnim markama

* U cijene su već uključeni popusti za rani booking.

* U cijene je uključeno i putničko-zdravstveno osiguranje (Doplata za osobe od 60 do 70 godina i infante 10 KM).

CIJENA NE UKLJUČUJE

* Cijena aerodromske takse nije uključena u cijene i iznosi 160 KM po osobi.

* Cijena avio karte za djecu koja ne plaćaju smještaj iznosi 400 KM za Antaliju

* Dodatne individualne troškove

* Fakultativne izlete - plaćaju se predstavniku agencije po dolasku na destinaciju

Način plaćanja za RANI BOOKING: Prilikom rezervacije potrebno je uplatiti 30% od iznosa aranžmana, a ostatak 15 dana prije putovanja.

Napomena: Organizator zadržava pravo promjene objavljenih cijena u slučaju promjene cijena smještaja, prehrane, prijevoznih i drugih usluga, odnosno u slučaju promjene vrijednosnog odnosa valuta koje su osnova za izračunavanje cijene aranžmana.

SATNICE LETOVA 

Za pakete od 8 dana:

Polazak SARAJEVO 07.30h - dolazak ANTALIJA 10.30h

Povratak ANTALIJA 11.20h - dolazak SARAJEVO 12.35h

Za pakete od 10 dana:

Polazak SARAJEVO 13.30h - dolazak ANTALIJA 16.30h

Povratak ANTALIJA 17.20h - dolazak SARAJEVO 18.30h

IZVODI IZ OPŠTIH USLOVA

VAŽNO – OBAVEZNO PROČITATI

IZVOD IZ OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA (AVIO LETOVI I ARANZMANI):

ČLAN 4.

“…Datum početka i završetka aranžmana utvrđen programom putovanja ne podrazumjeva cjelodnevni boravak putnika u smještajnom objektu, odnosno, destinaciji. Vrijeme–sat polaska ili dolaska putnika i ulaska putnika u smještajni objekat, uslovljen je procedurama na graničnim prelazima, stanju na putevima, dozvolama nadležnih vlasti, tehničkim i vremenskim uslovima ili višom silom, koje mogu da utiču na vrijeme polijetanja aviona i dr., na koje organizator ne može uticati, te zbog toga navedeni razlozi ne mogu biti osnov prigovora-reklamacije putnika. Prvi i poslednji dan iz programa putovanja su predviđeni za putovanje i ne podrazumjevaju boravak   u  hotelu   ili  mjestu   opredjeljenja -  već  samo   označavaju kalendarski  dan   početka   i  završetka putovanja, radi čega putnik nema pravo na prigovor-reklamaciju, zbog  večernjeg, noćnog ili ranog jutarnjeg leta,  ulaska   u sobu  u  kasnim   večernjim  časovima,  napuštanja  hotela  u ranim jutarnjim časovima, i slično.

Za avio aranžmane ugovoreno vrijeme početka putovanja je sastanak putnika na aerodromu, koji je najmanje 2 sata ranije, u odnosu na prvo objavljeno vreme polijetanja od strane avio-kompanije. U slučaju pomjeranja navedenog vremena polijetanja aviona, organizator ne snosi nikakvu odgovornost, već se primjenjuju nacionalni i međunarodni propisi iz oblasti avio saobraćaja. Po pravilu odlazak – dolazak, polijetanje-slijetanje aviona, kod čarter ili redovnih letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim satim, i ako je npr. obezbjeđen ugovoreni početni ili završni obrok u vidu tzv. “hladnog obroka”, van ili u smještajnom objektu, smatra se da je program putovanja u cijelosti izvršen.
Usluge turističkog vodiča, turističkog pratioca, lokalnog turističkog vodiča i turističkog animatora ili lokalnog predstavnika organizatora, predviđene programom putovanja, ne podrazumjeva njihovo cjelodnevno i kontinuirano prisustvo, već samo kontakt i neophodnu-nužnu pomoć putniku, po unaprijed utvrđenim terminima periodičnog dežurstva, objavljenih na oglasnoj tabli ili na drugi prikladan način. Instrukcije i uputstva turističkog vodiča, turističkog pratioca ili predstavnika organizatora (posebno u vezi sa vremenom polazaka, prevozom,  smještajem, zakonskim i drugim propisima, i dr.) obavezuju putnika, a nepridržavanje pomenutih instrukcija predstavlja povredu ovih opštih uslova,  i sve eventualne posljedice i štetu u takvom slučaju, snosi putnik u cjelosti.
Usmene i bilo koje druge vrste informacija, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru, ne obavezuju organizatora i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije putnika…”

ČLAN 12. (PRTLJAG)

...Organizator putovanja ne preuzima odgovornost za izgubljeni, ostećeni ili ukradeni prtljag. Putnik je dužan voditi brigu o svojim stvarima unetim u prevozno sredstvo, o davanju, odnosno preuzimanju prtljaga predatog prevozniku, odnosno prtljagu unetom u smeštajni objekat. Sva svoja prava po navedenom, putnik ostvaruje direktno od prevoznika, pružaoca usluge smeštaja i dr. a prema važećim međunarodnim propisima i važećim uzansama.

ČLAN 15. (GUBITAK DOKUMENATA...)

...Ukoliko za vreme putovanja dođe do gubitka ili krađe putnog dokumenta, troškove izdavanja novih dokumenata kao i sve druge troškove putovanja nastale istim povodom snosi sam putnik.