Cijene na web stranici su informativnog karaktera, molimo da za konačnu/tačnu cijenu i raspoloživost kontaktirate agenciju

SPECIJALNA PONUDA!

DUBAI

DIREKTNI LETOVI IZ SARAJEVA 4x SEDMIČNO!

4 NOĆENJA / 5 NOĆENJA/ 6 NOĆENJA/ 7 NOĆENJA

Glamurozni, uvijek eksponirani dragulj Ujedinjenih Arapskih Emirata živi za Vašu pažnju! Okupan suncem tokom cijele godine, Dubai je elitna turistička destinacija. Doživite čari najmodernije arhitekture na planeti, raskošne palete luksuznih hotela, vrhunskih klubova i barova! Okružen toplim morem s jedne strane i beskrajnom romantičnom pustinjom s druge strane, Dubai privlači sve, od turista do poslovnih ljudi koji u ovom glamuroznom gradu kontrasta, u egzotičnom dodiru Istoka i Zapada, uvijek mogu pronaći nešto što će im probuditi radoznalost i maštu.

PROGRAM PUTOVANJA C

1-5. DAN, SARAJEVO – DUBAI

Dolazak na Sarajevski aerodrom u 14.30h. Let FZ 762 avio kompanije FlyDubai za Dubai u 17.25h. Dolazak u Dubai u u 01.45h nakon ponoći. Let traje 5.20h. Po dolasku u Dubai (Terminal 2), nakon pasoške i carinske kontrole, slijedi transfer do hotela u pratnji predstavnika agencije. Smještaj u hotel. Boravak u Dubaiju u nekom od izabranih hotela na bazi izabrane usluge. Tokom boravka putnicima će biti ponuđeni različiti fakultativni programi obilazaka i razgledanja.

5/6/7/8. DAN, DUBAI – SARAJEVO

Nakon doručka slijedi odjava iz hotela i transfer do aerodroma. Let FZ 761 za Sarajevo u 12.55h, sa dolaskom u Sarajevo u 16.15h (lokalna vremena). Kraj putovanja.

CIJENA

Polasci iz Sarajeva su garantovani i to ponedjeljkom, srijedom, petkom i subotom, od 15.10.2021. do 31.03.2022.g, kako slijedi:

Iz Sarajeva: FZ 762 SJJ DXB 17:25 – 01:45+1

Iz Dubaija: FZ 761 DXB SJJ 12:55 – 16:15

Cijene ne važe za period od 18.12.2021-11.01.2022. i 24.01-27.02.2022.g.

Naziv Hotela

Lokacija

Vrsta

Odrasla osoba

Cijena

3. odrasla

DIjete

sobe

u ½ sobi

1/1 soba

osoba

2-12g

4N/5D / 1.228,00

1.666,00

-

1.028,00

IBIS AL BARSHA 3*

AL BARSHA

Standard

5N/6D / 1.268,00

1.746,00

-

1.068,00

Popularna cijena

6N/7D / 1.328,00

1.866,00

-

1.128,00

7N/8D / 1.388,00

1.986,00

-

1.188,00

Deluxe

4N/5D / 1.288,00

1.786,00

1.288,00

1.088,00

CROWNE PLAZA HOTEL 5*

5N/6D / 1.348,00

1.906,00

1.348,00

1.148,00

Preporučujemo,

6N/7D / 1.408,00

2.186,00

1.408,00

1.208,00

dobra lokacija

DEIRA

7N/8D / 1.488,00

2.346,00

1.488,00

1.288,00

Club

4N/5D / 1.368,00

1.946,00

1.368,00

1.168,00

5N/6D / 1.448,00

2.106,00

1.448,00

1.248,00

6N/7D / 1.528,00

2.266,00

1.528,00

1.328,00

7N/8D / 1.608,00

2.426,00

1.608,00

1.508,00

4N/5D / 1.308,00

1.826,00

-

1.108,00

NOVOTEL AL BARSHA 4*

AL BARSHA

Superior

5N/6D / 1.388,00

1.986,00

-

1.188,00

6N/7D / 1.468,00

2.146,00

-

1.268,00

7N/8D / 1.548,00

2.306,00

-

1.348,00

4N/5D / 1.328,00

1.866,00

-

1.128,00

ROSE RAYHAAN BY ROTANA

SHEIKH ZAYED

Classic

5N/6D / 1.408,00

2.026,00

-

1.208,00

4*

6N/7D / 1.488,00

2.186,00

-

1.288,00

Omiljeni hotel

7N/8D / 1.568,00

2.346,00

-

1.368,00

4N/5D / 1.328,00

1.866,00

1.328,00

1.128,00

CROWNE PLAZA HOTEL

AL MINA

Standard

5N/6D / 1.408,00

2.026,00

1.408,00

1.208,00

JUMEIRAH 5*

6N/7D / 1.488,00

2.186,00

1.488,00

1.288,00

7N/8D / 1.568,00

2.346,00

1.568,00

1.368,00

4N/5D / 1.488,00

2.186,00

1.448,00

1.288,00

STELLA DI MARE 5*

DUBAI MARINA

Deluxe

5N/6D / 1.628,00

2.466,00

1.598,00

1.428,00

Preporučujemo

City View

6N/7D / 1.768,00

2.746,00

1.728,00

1.548,00

7N/8D / 1.888,00

2.986,00

1.848,00

1.668,00

 

U cijenu je ukljuceno:

  • Povratnu avio kartu na relaciji Sarajevo-Dubai-Sarajevo (ekonomska klasa, 20kg čekirani prtljag + 7g ručnog prtljaga)
  • Sve aerodromske takse,
  • Smještaj u hotelu po izboru na bazi noćenja s doručkom,

  • Transferi na relaciji aerodrom-hotel-aerodrom,
  • Usluge lokalnog pratioca,

U cijenu nije uključeno:

  • Viza za UAE (220,00 KM, potrebna slika prve stranice pasoša, i validnost pasoša od minimum 6 mjeseci)

  • Negativni PCR test 90,00 KM (radi se dan prije polaska na putovanje; Sarajevo, Tuzla, Visoko, Goražde)

  • Dubai Tourism Dirham (boravišna taksa, plaća se u hotelu), hoteli 4* 15 AED (cca 4 USD/osoba/noćenje), hoteli 5* 20 AED (cca 5 USD/osoba/noćenje)

  • Fakultativni (neobavezni) izleti i ulaznice planirane programom putovanja (plaćaju se na licu mjesta)
  • Osiguranje od otkaza putovanja 25,00 KM (nije obavezno, ali ga preporučujemo – obavezno ide uz PZ osiguranje!),
  • PZ osiguranje 2,00 KM/osoba/dan
  • Individualni troškovi,

VAŽNE NAPOMENE:_

-Putnici na ovom putovanju obavezni su imati biometrijski pasoš sa datumom važenja minimum 6 mjeseci od planiranog dana povratka sa putovanja.

-Za putovanja tokom 2021. godine važe sve preporuke bh nadležnih institucija u vezi s COVID-19, kao i nadležnih institucija u zemljama u koje se putuje. Agencija ne snosi troškove vakcinisanja i testiranja na COVID-19, te otkazivanja putovanja prouzrokovanog zbog promjene uslova ulaska/izlaska u/iz neke države.

Agencija svim putnicima preporučuje da uplate osiguranje od otkaza putovanja koje pokriva troškove otkaza u slučaju infekcije virusom korona. Osiguranje se može uplatiti u svim poslovnicama.

-Za rezervaciju ovog putovanja potrebno je uplatiti 50%, ostatak se plaća najkasnije 15 dana prije polaska na putovanje.

Uplatom akontacije putnik potvrđuje da je pročitao i prihvatio Program putovanja, Ugovor o putovanju i Opće uslove putovanja.

Agencija putovanja ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.

Avio kompanija zadržava pravo promjene satnice letova na što agencija nema nikakvog uticaja

HOTELI

GOLDEN TULIP MEDIA HOTEL 4*

https://media-hotel.goldentulip.com/en-us/

LOKACIJA

Hotel Golden Tulip Media 4* nalazi se u kvartu Al Barsha, 10-ak minuta pješice od metro stanice Dubai Internet City. Tržni centri Mall of the Emirates i Marina Mall udaljeni su svega 5 minuta vožnje metroom. Nekoliko puta tokom dana hotel organizuje besplatni šatl prijevoz plaže i shopping centra Mall of the Emirates.

HOTELSKI SADRŽAJI

Recepcija 24h, restoran gdje se služi doručak, Sky Korean restoran sa korejskim i japanskim specijalitetima, Symphony & Ristretto cafe u lobiju, Spa & Steam Room, salon ljepote, teretana, otvoreni grijani bazen, Wi-Fi internet konekcija, usluge pranja i peglanja veša (uz doplatu), mjenjačnica, 3 sale za sastanke, supermarket 24h.

SMJEŠTAJ

Hotel ima 272 sobe i 16 apartmana renoviranih 2018.g. Standardne sobe su površine 24m2 i sadrže bračni krevet dimenzija 180x200cm, radni sto, pribor za pripremu čaja/kafe, LED IPTV ravnog ekrana veličine 102cm sa satelitskim programima i multimedijski prijemnik. Gostima su na raspolaganju sef te prostrano vlastito kupatilo s tušem i fenom za kosu. Prilikom dolaska goste očekuje besplatna mineralna voda. Deluxe sobe imaju površinu 31m2 i mogu primiti 2 odrasle osobe i 2 djece (francuski ležaj + kauč)

USLUGA

Noćenje s doručkom (švedski sto). Doručak se servira od 6:30-11:00h.

Napomena:

Dobar hotel sa odličnim omjerom cijena-kvalitet. Idealan za goste koji žele dinamičan odmor po povoljnoj cijeni. Smješten nedaleko od metro stanice, omogućava lagan pristup najatraktivnijim lokacijama u gradu od starog grada do ekskluzivnog kvarta Dubai Marina i JBR-a.

Plaža LA MER

Novootvorena plaža La Mer uz superpopularnu JBR plažu, po nama najbolja je plaža u Dubaiju. Ova plaža nalazi se u novoj turističkoj zoni koja se ističe modernim, “urbanim” restoranima i kafićima, biciklističkim stazama, muralima i grafitima.

Čisti pijesak i kristalno čisto more, besplatni, uredni i čisti toaleti, sve na vrhunskom nivuo. I, naravno besplatan ulaz. Ovdje možete doći taksijem ili unajmljenim automobilom, kao i autobusima broj 9 i 88.

CJENOVNIK (cijene u AED):

ležaljka + suncobran – 100 AED 2 ležaljke + suncobran – 180 AED peškir za polog – 60 AED

Kada već dođete ovdje, predlažemo da probate specijalitete restorana Zou&Zou.

Oduševićete se.

AL KHOORY ATRIUM HOTEL 4*
https://alkhooryhotels.com/atriumhotel/

LOKACIJA

Hotel Al Khoory Atrium 4* odlično je pozicioniran, u srcu Novog Dubaija (Al Barsha). Poznati tržni centar Mall of the Emirates i glavni poslovni kvart udaljeni su oko 1,5 km. Na pješačkoj je udaljenosti od stanice metroa Mashreq (cca 10 minuta hoda). Međunarodni aerodrom u Dubaiju od hotela je udaljen 24km.

HOTELSKI SADRŽAJI

Recepcija 24h, lift, glavni restoran gdje se služi doručak Spices, italijanski a la carte restoran L'atrio, vanjski grijani bazen na krovu hotela, Wi-Fi internet, usluge pranja i peglanja veša (uz doplatu), mjenjačnica, 2 sale za sastanke, fitness.

SMJEŠTAJ

Hotel ima 227 moderno uređenih soba. Superior sobe imaju površinu od 32-34m². Klimatizovane su i opremljene: sefom, LCD TV-om, priborom za spremanje kafe ili čaja, telefonom, mini-barom, besplatnom Wi-Fi internet konekcijom. Namijenje su za smještaj dvoje ili troje odraslih ili dvoje odraslih i dvoje djece. U sobama se nalazi francuski krevet ili dva standardna kreveta. Treći krevet je pomoćni ili sofa na razvlačenje.

USLUGA

Noćenje s doručkom (švedski sto, samoposluživanje).

Napomena:

Zbog svog položaja, ovaj hotel je pogodan za goste koji u Dubai dolaze radi odmora, ali i za goste koji dolaze usljed poslovnih obaveza.

DUBAI METRO

Metro u Dubaiju je najduži automatski metro sistem na svijetu (bez vozača), i potpuno pokriven nadzornim kamerama. Skoro kompletna mreža izgrađena je na nosećim stubovima iznad zemlje. Crvena linija ima 43 stanice i saobraća na relaciji Rashidiye na sjeveru do Jebel Ali na jugu. Zelena linija ima 30 stanica i saobraća na realaciji Etisalat – Creek.

Od subote do srijede metro saobraća ujutro od 05:00h do ponoći, četvrtkom ujutro od 05:00h – 01:00h poslije ponoći, a petkom od 05:00h ujutro do 01:00h poslije ponoći. Za vožnju metroom predlažemo kupiti NOL karticu koja se može dopunjavati i koristiti i za ostale oblike prijevoza: autobus, tramvaj vodeni autobus (Water bus). Kartica se moži kupiti na svakoj stanici metroa direktno od osoblja, ili putem automata. Ukoliko ostajete duže i koristićete metro kao prijevoz, predlažemo da uzmete Silver Card ili Gold Card. Cijena kartica (Silver i Gold Card) iznosi 25 AED i na njoj se nalazi balans od 19 AED. Cijena jedne vožnje iznosi 6 AED.

Takođe, postoji i dnevna karta za metro (karta važi 24h od trenutka kupovine) koja košta 22 AED, tj. 5 EUR.

PULLMAN JUMEIRAH LAKE TOWERS HOTEL 5*
https://www.pullman-dubai-jumeirahlakestowers.com/

LOKACIJA

Hotel Pulman JLT 5* nalazi se u čuvenoj aveniji Sheikh Zayed, među neboderima Jumeirah Lakes Towers-a u novom urbanom dijelu grada koji Dubai čini jednim od najatraktivnijih turističkih destinacija na svijetu. Od metro stranice Dubai Marina udaljen je svega stotinjek metara, a od aerodroma 30km. Preko puta hotela nalazi se Marina Mall, najveći shopping centar u Dubai Marini, a zahvaljujući metro povezanosti i Mall of The Emirates, Ibn Batuta Mall, Mall Dubai i Burj Khalifa su jednostavno dostupni gostima hotela. Za goste hotela organizovan je šatl bus do popularne plaže Kite.

HOTELSKI SADRŽAJI

Recepcija 24h, 5 restorana/barova (Seasons Restaurant, Manzoni bistro&bar, La Vue bar&lounge, Ahlan cafe, Serenity pool bar), teretana, bazen i jacuzzi, spa centar (uz doplatu), besplatna Wi-Fi internet konekcija, salon ljepote (uz doplatu), usluge pranja i peglanja veša (uz doplatu), mjenjačnica, 11 konferencijskih sala, ATM bankomat.

SMJEŠTAJ

Hotel ima 354 sobe uključujući i 76 apartmana. Superior sobe veličine su 35m2, namijenjene za smještaj dvije do tri odrasle osobe ili dvoje odraslih i dvoje djece – treći krevet je pomoćni ili sofa na razvlačenje. U svom sastavu imaju: SAT TV, klima uređaj, besplatnu Wi-Fi internet konekcija, mini-bar (uz doplatu), sef, peglu i dasku za peglanje, pribor za spremanje kafe ili čaja.

USLUGA

Noćenje s doručkom (švedski sto). Doručak se servira od 6:30-10.30h.

napomena:

Hotel je odlično povezan sa najatraktivnijim lokacijama u gradu – Dubai Marina, šetalište JBR, shopping centri „Dubai Marina Mall“ i „Mall of The Emirates“. Spoj dobre lokacije i činjenice da usluga u hotelu predstavlja nevjerovatan odnos cijene i kvaliteta čine ga među popularnijim u ovoj kategoriji.

 

CITY TRAVEL OPĆI USLOVI PUTOVANJA

Uvodna napomena

Ove upute i uslovi rezervacije i kupovine turističkih aranžmana sastavni su dio Ugovora odnosno vouchera koji su sklopljeni između City travel-a i putnika/ugovaratelja putovanja koji se prijavljuje za turistički aranžman.

1. Prijave i ugovaranje

Putnik se za putovanje koje organizira turistička agencija City travel može prijaviti direktno u putnickoj agenciji City Travel, telefonom, faksom i drugim sredstvima daljinske komunikacije te kod drugih ovlaštenih agenata. Potpisivanjem ugovora, vouchera ili prijavnice, odnosno diktiranjem broja svoje kreditne kartice kod kupovine usluga putem sredstava daljinske komunikacije, putnik u cijelosti prihvaća ove Uslove rezervacije putovanja koje je prethodno pažljivo proučio. Prilikom prijave, a u svrhu rezervacije odabrane usluge, putnik uplaćuje 30% cijene aranžmana (po osobi) osim ako u programu nije drugačije navedeno. Razlika do pune cijene aranžmana uplaćuje se najkasnije 15 dana prije početka putovanja osim ako u programu nije drugačije navedeno (izuzetak je plaćanje na rate).

-RANI BOOKING- podrazumijeva rane rezervacije do oznacenih datuma na koje putnici ostvaruju odredjeni popust na pakete, hotele, promotivne aviokarte. Promotivne cijene su pretezno restriktivne i ne dozvoljavaju promjene i povrate.

*Kod putovanja koja su u Organizaciji drugih partnerskih agencija, City travel nastupa kao Subagent i za takve aranzmane City travel agencija posebno naglasava putnicima. Za aranzmane gdje City travel nastapa kao Subagent, vaze Opci uslovi putovanja organizatora aranzmana. Moguce zalbe putnik sredjuje s organizatorom putovanja, dok mu City travel d.o.o.o u tome pomaze. Sukladno tome, bilo kakve primjedbe i lose ocjene na informativnim portalima turisticke agencije City travel (facebook i sl) su zabranjene. City travel zadrzava pravo, radi zastite ugleda agencije, da podnese zalbu nadleznim organima i zastiti ugled pravnim putem.

2. Cijena i sadržaj aranžmana

Cijena aranžmana (ukoliko na programu putovanja nije drugačije navedeno) u pravilu uključuje: usluge prevoza, hotelske usluge i organizaciju putovanja. Ukoliko je navedeno u programu putovanja, cijena može sadržavati i aerodromske takse zračnih luka te troškove stručnog i lokalnog vođenja. Cijena aranžmana ne uključuje (osim ako nije drugačije dogovoreno):

  • Fakultativne (neobavezne) izlete i posjete,
  • Moguće troškove pribavljanja i izdavanja viza
  • Ulaznice za objekte koji se posjećuju.
  • Sve vrste posebnih usluga (jednokrevetna soba, posebna prehrana i sl.) putnik sam plaća i dužan ih je naručiti prilikom prijave putovanja. Ukoliko putnik traži posebnu uslugu za vrijeme putovanja, plaća je na licu mjesta vodiču ili predstavniku Agencije, u valuti zemlje u kojoj se nalazi.

3. Pravo na povišenje cijene i pravo na otkaz zbog povišenja cijena

Cijene svih putovanja temeljene su na odnosu vrijednosti Konvertibilne Marke (KM) i stranih valuta. City Travel agencija može zahtijevati povećanje ugovorene cijene ukoliko je nakon dana sklapanja ugovora došlo do:

promjene valutnih kurseva u odnosu na dan objavljivanja programa, promjena troškova prevoza (goriva, cestarina i sl.), promjene tarifa hotelijera i prijevoznika. City travel može o promjeni cijene putnika obavijestiti pismeno ili usmeno. Putnik može otkazati putovanje bez troška otkaza ako dođe do povišenja cijene više od 10% u odnosu na ugovorenu i to najkasnije u roku od 48 sati od primljene pismene obavijesti. Ne otkaže li putnik lično dolaskom na prodajno mjesto City travel-a ili pismenim putem u navedenom roku, smatra se da je saglasan s promjenom cijene. U slučaju otkaza putovanja zbog povećanja cijene većeg od 10% putnik/ugovaratelj putovanja nema pravo na naknadu štete. Putnik se obvezuje prihvatiti povećanje cijene do 10%. Objavljene cijene rezultat su ugovora City travel-a s partnerima i ne moraju odgovarati cijenama istaknutim na licu mjesta u destinaciji u kojoj putnik boravi.

4. Popusti za djecu i druge pogodnosti

Molimo da obratite pozornost na popuste za djecu, kao i na ostale pogodnosti koje su posebno prikazane kod opisa aranžmana.

5. Putna dokumentacija                                                                                 

Putna dokumentacija podrazumijeva:                                                                

  1. za aranžmanuz vlastiti prevoz: original voucheri eventualne pismene obavijesti,
  2. za aranžman autobusom: original voucher i program putovanja,
  3. za aranžman avionom: original voucher, program putovanja i avio kartu (elektronska forma).           

6. Kategorizacija i opis usluga                                                                       

Ponuđeni smještajni kapaciteti u programima opisani su prema službenoj kategorizaciji dotične zemlje važećoj u trenutku izdavanja programa. Prehrana, komfor kao i druge usluge u ponudi hotela/ apartmana pod nadzorom su mjesnih turističkih uprava, a standardi smještaja i usluga su različiti i nisu usporedivi.
City travel ne preuzima odgovornost za usmenu ili pismenu informaciju koja nije u skladu s opisom usluga i objekata u objavljenim programima, a koja je dobivena od strane treće osobe.

7. Smještaj u sobe/apartmane

Raspored sobe/apartmana određuje recepcija u mjestu boravka. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu/ apartman posebnih oblika, prihvatit će bilo koju službeno registriranu smještajnu jedinicu za izdavanje u pojedinom objektu opisanom u katalogu i cjeniku. Smještaj u sobi najčešće nije moguć prije 16 sati na dan početka korištenja usluge, a isti se najčešće moraju napustiti do 10 sati na dan završetka korištenja usluga. Dolaske iza 20 sati, odnosno late check in nužno je najaviti unaprijed, osim ako nije drugačije naznačeno. Boravak kućnih ljubimaca dozvoljen je u pojedinačnim slučajevima uz obaveznu doplatu.

8. Odustajanje od putovanja

Ukoliko putnik otkaže aranžman Organizator od ukupne cijene aranžmana zadržava:

  • do 30 dana prije polaska 10% cijene aranžmana a najmanje 40 KM
  • 29 - 22 dana prije polaska 25% cijene aranžmana
  • 21 - 15 dana prije polaska 40% cijene aranžmana
  • 14 - 8 dana prije polaska 80% cijene aranžmana
  • 7 – 0 dana prije polaska 100% cijene aranžmana
  • nakon polaska 100% cijene aranžmana

za otkaz rezervacije «ranog bookinga», nakon isteka datuma za rani booking, organizator zadržava cjelokupan iznos
aranžmana, osim u slučaju smrti putnika. Otkazna skala ne primjenjuje se na rezervacije ljetovanja izvršenih po ponudi ranog bookinga. Rani (Early) booking podrazumijeva posebne cijene smještaja, odnosno kompletnog paket aranžmana i ne može biti predmetom otkaza po gore navedenoj skali. Za otkaz aranžmana uplaćenog po ponudi ranog bookinga naplaćuje se ukupno uplaćen iznos za rezervaciju.

Otkazna skala ne primjenjuje se na rezervacije ulaznica za muzeje, te za sportske događaje u slučaju kada se na ulaznici ispisuje ime korisnika ulaznice. Jednom rezervisanu, odnosno uplaćenu ulaznicu za sportski događaj na kojoj je ispisano ime korisnika ulaznice, nije moguće otkazati.
Ako se putnik ne pojavi ili ne otkaže aranžman nakon njegova početka, organizator će naplatiti cjelokupni iznos aranžmana.
Navedeni troškovi otkaza primjenjuju se i na promjene datuma polaska ili smještajnog objekta, odnosno tipa sobe/apartmana kao i na sve druge bitne promjene. Eventualna drugačija otkazna skala od navedene nalazi se u programu i katalogu na koji se ta skala odnosi. Ako putnik koji otkaže putovanje nađe novog korisnika iste rezervacije, a koji ispunjava sve predviđene uslove City travel zaračunava samo troškove uzrokovane zamjenom.
Kod otkazivanja svih aranžmana ne isplaćuje se trošak nabave vize/a ni putnih isprava. U slučaju da putnik otkaže ili skrati putovanje zbog vremenskih uvjeta, City travel će primijeniti gore navedenu skalu, a naknadne reklamacije neće uvažiti.

9. Osiguranje od rizika otkaza

Ukoliko putnik prilikom prijave za putovanje predviđa da bi zbog nepredviđenih okolnosti (bolesti, povrede...) morao otkazati putovanje, a u cilju izbjegavanja troškova odustajanja, tada može uplatiti osiguranje od otkaza. Osiguranje od otkaza naplaćuje se prilikom sklapanja Ugovora te ga nije moguće uplatiti naknadno. Premija osiguranja izračunava se zavisno o vrijednosti putovanja, a prema cjeniku osigu- ravajućeg društva. Nepredviđene okolnosti kao razlog za otkaz putovanja određuje svako osiguravajuće društvo u skladu sa svojim uslovima. Putnik osiguranje moze sklopiti direktno sa nekom od osiguravajucih kuca.
U slučaju otkazivanja aranžmana ne vraća se iznos uplaćene premije za osiguranje od otkaza. Također se pri otkazivanju aranžmana ne isplaćuje trošak nabavke viza, unatoč tome što putnik ima uplaćeno osiguranje od otkaza. Ukoliko putnik nema plaćeno osiguranje od otkaza, a mora otkazati putovanje zbog navedenih nepredviđenih okolnosti City travel zadržava pravo isplate prema pravilima navedenim u tački 8. Ostali uslovi osiguranja nalaze se uz policu osiguranja.

10. Osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti, osiguranje od rizika oštećenja i gubitka prtljage i zdravstveno osiguranje osoba za vrijeme puta i boravka u inostranstvu

Cijene putovanja ne uključuju osiguranje od rizika nesretnog slučaja i bolesti na putovanju, osiguranje od oštećenja i gubitka prtljage kao i zdravstveno osiguranje. Potpisivanjem ovog Ugovora o putovanju, smatra se da su putnicima ponuđena i preporučena dodatna osiguranja navedena u prethodnom stavku. U slučaju da putnik zahtijeva navedena osiguranja, ona se mogu ugovoriti direktno kod jednoga od osiguravatelja ili kod City travel-a, pri čemu City travel djeluje samo kao posrednik. Preporučujemo pažljivo proučiti uslove osiguranja prije kupovine.

11. Otkaz putovanja od strane City travel-a ili promjena programa

Ukoliko se ne prijavi dovoljan broj putnika, City travel zadržava pravo otkaza putovanja, ali najkasnije 5 dana prije početka putovanja. Najmanji broj putnika potreban za izvršenje pojedinog putovanja posebno je naznačen kod svakog programa/aranžmana. City travel zadržava pravo potpune i djelimične promjene programa putovanja ukoliko prije početka putovanja nastupe izvanredne okolnosti koje nije bilo moguće predvidjeti ili izbjeći.
City travel zadržava pravo promjene dana ili sata polaska zbog izmjena reda letenja ili nastupanja nepredviđenih okolnosti, kao i pravo izmjene pravca putovanja ukoliko se promjene uslovi putovanja, kao što su neki od njih: promije-njen red letenja, sigurnosna situacija u zemlji, vremenske (ne) prilike i to bez isplate odštete, a prema važećim propisima u međunarodnom saobraćaju. Ukoliko City travel otkaže putovanje, putnik ima pravo na isplatu uplaćenog iznosa u cijelosti, ali ne i na naknadu štete.

12. Putne isprave

Putnici su obvezni posjedovati važeće lične putne isprave. Nevažeće isprave, koje imaju za posljedicu odustajanje od putovanja, ne proizvode nikakve štetne posljedice za City travel, a ukoliko bi zbog takvog propusta putnika City travel pretrpio dodatnu štetu, putnik je dužan istu nadoknaditi. Ukoliko za vrijeme putovanja dođe do gubitka ili krađe putnih isprava, troškove izdavanja novih isprava snosi sam putnik. City travel-ov vodič će pomoći putniku u slučaju gore navedene situacije, ali pritom vodeći računa o normalnom odvijanju programa. Ako je za neko putovanje potrebna viza, City travel može posredovati u pribavljanju iste uz posebnu doplatu.
City travel nije odgovoran za odluke carinskih i policijskih i drugih državnih tijela kojima se putniku ne dozvoljava ulazak u pojedinu zemlju.

13. Devizni i carinski propisi

Putnici su dužni pridržavati se deviznih i carinskih propisa, kao i zakona i drugih podzakonskih propisa Bosne i Hercegovine i drugih zemalja kroz koje prolaze i u kojima borave. U slučaju nemogućnosti nastavka putovanja radi kršenja propisa od strane putnika, sve nastale troškove snosi sam prekršitelj.

14. Zdravstveni propisi

Putovanja u neke zemlje zahtijevaju obvezna cijepljenja protiv nekih bolesti. Prilikom putovanja u te zemlje putnik je obvezan posjedovati potvrde i dokumente o cijepljenju.

15. Prtljaga

Prevoz prtljage avionom je besplatan do kilaže koju određuje avio prevoznik. Višak prtljage putnik plaća prema važećim cijenama avio prevoznika. Djeca bez obzira na dob nemaju pravo na besplatan prevoz prtljage u zračnom prevozu. Kod prevoza autobusom putnik može ponijeti 2 komada lične prtljage. Putnici su dužni voditi brigu o svojim stvarima unijetim u kabinu autobusa, te su ih prilikom svakog napuštanja istog dužni ponijeti sa sobom. U protivnom, putnici sami snose odgovornost za krađu, gubitak ili oštećenje stvari ostavljenih u kabini autobusa bez njihovog nadzora. Putnik ima pravo na besplatan prijevoz do 15 kg prtljage na charter letovima te do 20 kg prtljage na redovnim avio linijama. Djeca do 2 godine nemaju pravo na besplatan prijevoz prtljage.Prtljaga se prevozi na putnikov rizik, stoga se preporučuje osiguranje prtljage kod osiguravajućeg društva. Organizator putovanja nije odgovoran za uništenu i izgubljenu prtljagu, kao ni za krađu prtljageili dragocjenosti u hotelu (preporučujemo najam sefa). Prijavu za oštećenu ili izgubljenu prtljagu putnik upućuje prijevozniku ili na recepciji smještajnog objekta,ovisno gdje su oštećenje ili gubitak nastupili.

16. Reklamacije

U slučaju nepotpuno ili nekvalitetno izvršene usluge iz ugovorenog aranžmana putnik može pokrenuti žalbeni postupak radi uklanjanja uočenih nepravilnosti propisan ovim Općim uslovima. Odmah po uočenom propustu na samome mjestu pružanja usluge Putnik reklamira neodgovarajuću uslugu kod predstavnika City travel-a u njegovoj prisutnosti i/ili kod izvršitelja usluga. Putnik je dužan sarađivati s predstavnikom City travel-a i izvršiteljem usluga u dobroj namjeri da se uklone uzroci reklamacije. Ako Putnik ne prihvati na samome mjestu ponuđeno rješenje reklamacije koje odgovara ugovorenoj usluzi, City travel ne mora uvažiti naknadnu Ugovarateljevu ili Putnikovu reklamaciju. Ako uzrok reklamacije nije otklonjen, ili Putnik s ponuđenim rješenjem nije zadovoljan, isti s predstavnikom City travel-a i/ili izvršitelja usluga o tome sastavlja pisanu potvrdu koji potpisuju sve prisutne stranke i zadržavaju za sebe po jedan primjerak ove potvrde. Ukoliko predstavnik City travel-a i/ ili izvršitelja usluga odbije sastaviti ili potpisati takvu potvrdu, Putnik može sam sastaviti odgovarajuću izjavu koju moraju potpisati vjerodostojni svjedoci koji će kasnije biti dostupni City travel-u i/ili izvršitelju usluga. Najkasnije 8 dana po povratku s puta, Ugovaratelj predaje pisani prigovor u prodajnom mjestu gdje je uplatio aranžman. Uz prigovor se prilaže pisana potvrda reklamacije i eventualni računi za dodatne troškove. Ugovaratelj je dužan navode prigovora obrazložiti i predočiti odgovarajuće dokaze. City travel će rješavati samo potpuno dokumentirane prigovore koje primi u navedenom roku od 8 dana i donijeti pisanu odluku na prigovor Ugovaratelja u roku od 15 dana od primitka prigovora iz prodajnog mjesta. City travel može odgoditi rok rješavanja prigovora za još 15 dana zbog prikupljanja informacija i provjere navoda prigovora kod davatelja usluge. Dok City travel ne donese odluku, a ukupno najviše 30 dana od ulaganja pisanog prigovora, Ugovaratelj i Putnik se odriču posredovanja bilo koje druge institucije ili sudske ustanove te se odriču davanja informacija u javna oglašavanja i medije. Isto tako, u navedenom periodu od 30 dana Ugovaratelj i Putnik se odriču prava na tužbu. Razmjerno sniženje cijene po prigovoru može doseći: iznos neiskorištenog dijela usluga, razliku u cijeni zbog niže kategorije smještajnih i drugih kapaciteta od ugovorenih, a naknada štete nastale neispunjenjem, djelimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza ograničena je na iznos cijene aranžmana. Ovime se isključuje pravo Ugovaratelja i Putnika na naknadu idealne štete, osim u slučaju da je ista osigurana kod osiguravajuće kuće koja istu štetu i pokriva.

17. Obveze City travel-a

City travel je dužan brinuti se o izvršenju usluga, kao i o izboru davatelja usluga, pažnjom dobrog djelatnika te brinuti o pravima i interesima putnika u skladu dobrim običajima u turizmu. City travel je dužan putniku pružiti sve ugovorene usluge za pojedini aranžman te dati odgovore zbog eventualnog neizvršenja usluga ili dijela usluga. City travel će sve navedene obveze iz svojih programa izvesti u potpunosti i na opisani način, osim u slučaju "više" sile ili promijenjenih okolnosti. Ako bude moguće City travel će u takvim slučajevima ponuditi zamjensko rješenje. City travel nije dužan pružati usluge van ovih Uslova. City travel ne odgovara za eventualne štamparske greške.

18. Obveze putnika

Putnik je obavezan:

  • Da se detaljno upozna, kao i sva lica iz Ugovora, sa programom putovanja i Općim uslovima putovanja, te da istakne posebne zahtjeve koji nisu obuhvaćeni Programom putovanja,
  • Organizatoru putovanja prilikom rezervacije dostavi tačne i kompletne podatke i dokumenta potrebna za organizovanje putovanja i garantuje da on, njegove isprave, prtljag i dr. ispunjavaju uslove određene propisima naše, tranzitne i odredišne zemlje (granični, carinski, sanitarni, monetarni i drugi propisi)
  • Da uplati ugovorenu cijenu za putovanje u roku koji je naveden u ovim Općim uslovima putovanja,
  • Da nadoknadi štetu koji pričini neposrednim pružaocima usluga ili trećim licima kršenjem zakonskih i drugih propisa i ovih Općih uslova,
  • Da se najkasnije 24h prije putovanja ali ne prije 48h kod ovlaštenih predstavnika Organizatora putovanja detaljno informiše o vremenu polaska i ostalim pojedinostima vezanim za putovanje,
  • Da blagovremeno odredi drugo lice da umjesto njega putuje, ukoliko je to moguce, Organizatoru naknadi stvarne troškove prouzrokovane zamjenom i da solidarno odgovara za neplaćeni dio ugovorene cijene,
  • Da bez odlaganja na licu mjesta opravdani prigovor saopći po pravilu u pisanoj formi Organizatoru ili licima navednim u putnoj dokumentaciji,
  • Da se prije zaključenja ugovora detaljno informiše o zemlji u koju putuje radi eventualnog putničko-zdravstvenog osiguranja, viznog režima, vakcinisanja i sl. Preporučeno je da se Putnik informiše o kulturi i običajima zemlje, gastronomiji, klimi i td.
  • Da sa sobom na putovanje ponese svoje lične dokumente sa potrebnim datumom validnosti za ulazak u zemlju – odredište putovanja,
  • Da tokom putovanja autobusom koristi sjedište koje je rezervisano za njega.

Putnik je dužan da se tokom putovanja ponaša pristojno i ne ugrožava realizaciju programa putovanja i sigurnost drugih putnika kao i predstavnika Organizatora putovanja. U suprotnom, Putnik će biti odstranjen sa putovanja i biće mu uskraćeno daljnje korištenje aranžmana bez mogućnosti naknadnog povrata novca.
Sve malodobne osobe koje žele putovati bez pratnje roditelja ili staratelja dužne su predočiti na sudu ovjereno odobrenje roditelja ili   staratelja da malodobna osoba može putovati sama.
Putnik je dužan brinuti se da lično ispuni uslove predviđene propisima Bosne i Hercegovine i zemlje kroz koju ili u koju putuje, te da se pridržava kućnog reda u hotelskim i drugim objektima i da surađuje s predstavnikom organizatora i davateljima usluga. Putnik sam odgovara za štetu koju prouzrokuje, a posebno za štetu koja je nastala kao posljedica nepoštivanja ugovora i ovih općih uslova. Štetu koju je prouzrokovao, putnik će snositi odmah na recepciji hotela i na drugom mjestu određenom od fizičke ili pravne osobe kojoj je štetu nanio. Putnik je duzan posjedovati valjane putne isprave. Troskove gubitka ili kradje dokumenta tokom putovanja snosi putnik. Pratitelj grupe ce pomoci, ali uz uvijet da se program nesmetano odvija. Ako je za neko putovanje potrebna viza, organizator putovanja može ,na zahtjev putnika, kada je to moguće, uz nadoplatu posredovati u njenom pribavljanju,ali ne jamči dobivanje vize.

19. PROGRAM PUTOVANJA PO ZAHTJEVU PUTNIKA I POJEDINACNE USLUGE

Program putovanja po zahtjevu Putnika: Individualno putovanje (u daljem tekstu: Program po zahtjevu) Putnika jeste kombinacija dvije ili više usluga, koji se ne nalazi u ponudi Organizatora, odnosno koji Organizator nije prethodno objavio, već ga je sačinio po zahtjevu Putnika. Na Program po zahtjevu analogno se primjenjuju odredbe prethodnih tačaka ovih Općih uslova, ako ovom tačkom nije drugačije regulisano. Ukoliko je po zahtjevu Putnika kombinovano i ugovoreno više pojedinačnih usluga iz ponude Organizatora (npr. Let, hotelski smjestaj, transferi i kružna tura itd.), naknada za storno se obračunava po pojedinačnoj usluzi i na kraju se sabira... Uslovi otkaza vaze iskljucivo prema pravilima avioprijevoznika i hotelijera, te dobavljaca, ne vaze prema pravilima otkaza Opcih uslova putovanja City travel agencije. Putnik ima pravo da odustane od putovanja, o čemu je dužan pismeno obavijestiti Organizatora. Datum pismenog otkaza Ugovora predstavlja osnov za obračun naknade koja pripada Organizatoru, izražene procentualno u odnosu na ukupnu cijenu zahtjevanog putovanja, ako Programom nije drugačije određeno i to:

  • 5% ako se putovanje otkaže do 60 dana prije početka putovanja
  • 15 % ako se putovanje otkaže od 60 do 30 dana prije početka putovanja,
  • 20 % ako se otkaže 29 do 20 dana prije početka putovanja,
  • 40 % ako se otkaže 9 do 15 dana prije početka putovanja,
  • 80 % ako se otkaže 14 do 10 dana prije početka putovanja,
  • 90 % ako se otkaže 9 do 6 dana prije početka putovanja,
  • 100 % ako se otkaže 5 dana prije početka putovanja ili u toku putovanja.

U slucaju da su aranzmani nerefundabilni, nema povrata novca.

Pojedinačne usluge i „Rezervacije na upit“:

Ukoliko Putnik rezerviše ili ugovori samo jednu uslugu, Organizator nastupa samo kao posrednik tuđe usluge (u daljem tekstu: Posrednik usluge). Za individualne i »rezervacije na upit« putnik je duzan na vrijeme da izvrsi rezervaciju, koja se potvrdjuje uplatom, u protivnom bez uplate rezervacija ne moze biti potvrdjena. Organizator, osim zbog svoje grube nepažnje i nemara, ne odgovara za nedostatke, materijalna i tjelesna oštećenja kod individualnih turističkih usluga po zahtjevu putnika, za koje je on samo posrednik između Putnika i neposrednih pružatelja usluga (npr. pojedinačna usluga smještaja, prijevoza, aviokarata, ulaznice za sportske manifestacije, izlete, rent-a car i dr.).
Rezervisane pojedine usluge kao naprimjer ulaznice za koncerte, operu, pozorište, balove, karte / markice za prijevoz (npr. metro, voz, autobus), karte za trajekt, ski pas, razgledanja, ulaznice za muzeje i pojedinačni transferi i dr. prilikom eventualnog otkaza Putniku se obračunavaju troškovi u visini cijene svake ugovorene pojedinačne usluge. Kod ugovorene pojedinačne usluge prijevoza u slučaju blagovremenog storniranja Putnik je obavezan vratiti već primljene karte za linijske letove, željezničke karte ili tikete za trajekte, jer se u suprotnom moraju zaračunati pune cijene.

20. Zaštita ličnih podataka

Putnik lične podatke daje dobrovoljno. Lični podaci putnika potrebni su u procesu realizacije tražene usluge. Isti će se koristiti i za daljnju međusobnu komunikaciju. City travel se obvezuje da neće lične podatke putnika iznijeti iz zemlje ili dati trećoj osobi, osim u svrhu realizacije tražene usluge. Iznimka od davanja ličnih podataka trećim osobama odnosi se na ugovaranje osiguranja od rizika otkaza i osiguranja od posljedica nesretnog slučaja i bolesti, osiguranje od rizika oštećenja i gubitka prtljage i zdravstveno osiguranje za vrijeme puta i boravka u inostranstvu. Ukoliko putnik zaključi policu osiguranja lični podaci proslijediti će se osiguravajućem društvu. Lični podaci putnika čuvati će se u bazi podataka, u skladu sa odlukom Uprave o načinu prikupljanja, obrade i čuvanja ličnih podataka. Stranka daje privolu da se njeni lični podaci mogu koristiti u svrhu marketinških akcija City travel-a.

Završne odredbe

Ovi opći Uslovi putovanja predstavljaju Ugovor koji putnik sklapa s City travel-om, odnosno s ovlaštenom turističkom agencijom u kojoj se prijavio za putovanje u organizaciji City travel-a. Moguća/predviđena odstupanja od ovih Uslova, moraju biti navedena uz tekst programa putovanja, ukoliko se radi o turoperatorima - inostranim organizatorima putovanja. Potpisivanjem ovog ugovora putnik u cijelosti prihvaća program i uslove putovanja. Ovo izdanje uslova putovanja isključuje sva ranija izdanja.

Ovi Opci uslovi putovanja vaze od 27.04.2015. godine